من ذاق ظُلمة الجهل أدرك أن العلم نور |  Facebook

حفظ البيانات
الرئيسيةالتسجيلالتعليماتمواضيع لم يتم الرد عليهامشاركات اليومالبحث

منطقة دخول العضو
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحث في الموقع
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
جديد المواضيع
تواصل معنا


إرسال موضوع جديد   إرسال مساهمة في موضوع
 

وظيفة شاغرة : موظف مشروع الجندر - مؤسسة أوكسفام بريطانيا - القدس و الضفة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع

خادم الإسلام
.: عضو اداري :.
.: عضو اداري :.

خادم الإسلام

التسجيل التسجيل : 25/09/2012
المشاركات المشاركات : 385
الاقامة الاقامة : Gaza
المهنة المهنة : غير محدد


موظف مشروع الجندر - مؤسسة أوكسفام بريطانيا - القدس و الضفة
Gender Project Officer - Oxfam GB - West bank and Jerusalem

Oxfam GB in the occupied Palestinian territory & Israel is working towards a just & peaceful resolution to the devastating conflict that continues to deprive people of their basic rights.


We welcome applications from people who have the required experience and skills. The right attitude to Oxfam’s ways of working and a real passion for being part of our diverse workforce is required.

Gender Project Officer- BASED IN JERUSALEM AND WB

16 months fixed – term contract
We are looking for a person to work with the Oxfam team and Partners in the West Bank to promote gender equity in the olive oil sector
KEY RESPONSIBILITIES:
-Support and advice partners in the development, implementation and monitoring and management of Gender Equality program.
-Visit projects, monitor partners’ activities and work- plans; draw attention to successes and challenges faced in the programme.
-Organize workshops and network meetings for partners and ensure timely and effective arrangements, prepare minutes and its distribution.
-Initiate and undertake documentation drawing from the program experience and wider gender debates.
-Analysis and communication of some complex information at a simple level to a wide audience to promote and influence
-Monitor implementation of the Gender Equity Response Plan and report on its in accordance with project indicators and outcomes
-Communication largely with project team and partners organizations, also with some external contacts / target audiences to support operational work.
-Assist on other task as requested by the Policy Coordinator.
SKILLS AND COMPETENCIES:
-Education to a degree level in gender studies, social sciences or related discipline.
-An understanding of and experience of working in the development sector
-An understanding and sensitivity to poverty, gender and diversity issues
-Good organisational awareness.
-Effective member of team and role model; demonstrates creativity in seeking better ways to do things and shares with team, and promotes high standards.
-Takes responsibility for own work and delegated project/processes (including some leadership).
-Anticipates problems and regularly provides solutions.
-Excellent oral and written communication and writing skills in English and Arabic.
-Knowledge and skills in computer usage
-Willingness and fitness to travel for sustained periods of time

To find out more and apply, go to www.oxfam.org.uk/jobsquoting ref: INT 6452
Closing date: 19th of August 2013



Oxfam GB welcomes job applicants with disabilities for the abilities and skills they bring

 

 
 

وظيفة شاغرة : موظف مشروع الجندر - مؤسسة أوكسفام بريطانيا - القدس و الضفة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
  راقب الله فيما تكتب وتذكر ( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )

 مواضيع مماثلة

-
» وظيفة شاغرة : موظف اتصالات - مؤسسة أوكسفام بريطانيا - القدس و الضفة
» وظيفة شاغرة : موظف برنامج - مؤسسة كير الدولية - الضفة الغربية
» وظيفة شاغرة : منسق/ة مشروع - مؤسسة بي بي سي ميديا أكشن - رام الله
» وظيفة شاغرة : وظيفة منسق/ة مشاريع - مركز السرايا لخدمة المجتمع - القدس
» وظيفة شاغرة : منسق مشروع - سلطة جودة البيئة - غزة
Powered by phpbb® Copyright ©2012-2019 Ltd
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة المنتدى ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)